میکرو چینی پزشکی درمان طبیعی به حذف کیست کوچک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

میکرو چینی پزشکی درمان طبیعی به حذف کیست کوچک

من به دنبال یک درمان طبیعی برای از بین بردن دو کیست های کوچک است که در کلیه ام می باشد. من در حال حاضر آن را ندارد. این به اندازه دو بزرگ شد. بود به کیست اندازه شن و ماسه است که کشف شده است. I حفظ یک رژیم غذایی کم پروتئین، من نوشیدن مقدار زیادی از آب، و من بسیاری از غذاهای ممنوعه خوردن برای کمک به شرایط من. طب میکرو چینی یک گزینه واقعی است؟ من برای مدتی تا حدودی در مورد این نگران است، و می دانند که من عمل جراحی را نمی خواهم ... امیدوارم این خواهد بود که درمان به وضعیت ... دوباره از شما سپاسگزارم.

در بالا یک سوال از بخش دکتر آنلاین ما است، بنابراین به عنوان برای کمک به افراد بیشتری که در وضعیت مشابه هستند، من پاسخ اینجا به اشتراک بگذارید.

میکرو چینی پزشکی یک نوع دارو بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی ترکیب های پزشکی غربی و طب چینی است، آن را تا به اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. اگر چه می تواند کیست را به طور مستقیم حذف کنید اما آن می تواند بیماری های کنترل کوچک شدن کیست ها و مهار رشد آنها، در نتیجه عملکرد کلیه باقی مانده از تخریب بیشتر محافظت می کند. چه چیزی بیشتر، می تواند گردش خون را تنظیم و افزایش ایمنی، بنابراین این بیماری را می توان از ریشه معکوس شود. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام به ما را ترک کنند. ما شما را ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد.

از بالا ما می دانیم که طب میکرو چینی می تواند کیست را حذف کنید اما آن می تواند بیماری را کنترل و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر توسط کوچک شدن کیست ها و مهار رشد آن است. اگر سوالی دیگر، شما به ما از طریق ایمیل تماس هستند، ایمیل ما کلیه kidney-treatment@hotmail.com است.

 





:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، میکرو چینی پزشکی، درمان طبیعی برای برداشتن کیست کوچک ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: